۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان:

تولید سریال فاخر سنجرخان نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر است

تولید سریال فاخر سنجرخان نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر است

سنندج - مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان تولید مناسب سریال فاخر سنجرخان را نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر در این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر عبدالملکی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید استاندار کردستان از مراحل پیش تولید سریال سنجرخان، اظهار کرد: توجه ویژه به مسئله فرهنگ و هنر در استان کردستان یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

وی ضمن اشاره به اهمیت نمایش ظرفیت‌های فرهنگی و هنری کردستان در قالب سریال فاخر سنجرخان، عنوان کرد: تولید این اثر فاخر در استان کردستان نیازمند هم افزایی و همکاری بهتر از سوی همه مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر کردستان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان افزود: تولید سریال سنجرخان تصویر ماندگاری از مشاهیر این خطه از ایران اسلامی را ارائه می‌دهد و به همین دلیل نیاز است که از تمامی ظرفیت‌های در اختیار در راستای کمک به تولید هر چه بهتر این سریال استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از استاندار کردستان و سایر مدیران و مسئولان استان که در مسیر تولید این سریال نقش داشتند، گفت: خوشبختانه تاکنون حمایت‌های خوبی از تولید این اثر صورت گرفته و انتظار داریم که تا پایان این شرایط ادامه داشته باشد.

عبدالملکی گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته انتظار داریم که بتوانیم تا یک ماه آینده به صورت رسمی تولید سریال سنجرخان را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی در تولید این سریال استفاده از ظرفیت‌های بومی و استانی است، بیان کرد: استفاده از نیروی انسانی توانمند کردستان در اولویت است و در صورتی که این ظرفیت در کردستان وجود نداشته باشد، از سایر استان‌ها اقدام به تأمین آن خواهد شد.

در جریان برگزاری این بازدید محمدحسین لطیفی کارگردان و حسین جلالی تهیه کننده سریال سنجرخان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در مراحل پیش تولید این اثر فاخر ملی را ارائه کردند.

کد خبر 4992396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha